2010. május 14., péntek

Játékok...

A játékok (szerintem) nem időpazarlás, mert vannak olyan játékok amik nagyon is hasznosak (úgyértem a számÍtógépen)! Pl. nemrég jatszodtam egy játékot(persze angolul). Arról szólt hogy voltak angol szavak(dolgok) megadva és meg kellett keresni a képen őket. Amiket nem értettem persze megnéztem az interneten a szótában. És Így a fejemben megmaradtak ezek a szavak, és múlt angolórán megdÍcsért a tanárnéni hogy ilyen jól tudok angolul. Itt az eredménye! Ezzel gondolom bebizonyÍtottam hogy nem mindegyik (számÍtógépes) játék hasztalan. Mondok pár példat. Dr. Lynch Gravesecrets, WMC. Ezek olyanok amilyeneket emlitettem a bejegyzésben. De van olyan amelyik játék tanit vezetni. Pl. 18 Wheels of steel American Long Houl, Houli'n, Extreme Trucker, Hard Truck - teherautos játékok.

1 megjegyzés: